phone 210-6755406

Sales Plus TM

 

CRM : ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΑ : ΙΣΤΟΡΙΚΟ : ΕΓΓΡΑΦΑ : ΠΩΛΗΣΕΙΣ : ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ : ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ : PROJECTS : e-MAIL & SMS MARKETING

Η πολυετής εμπειρία της ORBIT στην κατασκευή και εφαρμογή CRM λογισμικού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη υποδομή της εταιρίας σε τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό, είναι που κάνουν το Sales Plus την καλύτερη CRM επιλογή και εγγυούνται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.

Το λογισμικό λειτουργεί ανεξάρτητα ή και σε σύνδεση με την εξειδικευμένη Τιμολόγηση για επιτηδευματίες & επιχειρήσεις Orbit SALES TAX.

Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.

 

Ζητήστε ενημέρωση με e-mail Πως θα δείτε Demo

 

 

icon ΑΓΟΡΑ ή ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Η συνδρομητική χρήση έχει μικρό αρχικό κόστος, αλλά σημαντικά θέματα σε βάθος χρόνου:

  • Σε αντίθεση με την αγορά, δεσμεύει στη χρέωση, αποκλείοντας πρακτικά αλλαγή λογισμικού, μιας και διακόπτει κάθε πρόσβαση μετά τη λήξη.
  • Κοστίζει πολύ περισσότερο μακροπρόθεσμα σε σχέση με την αγορά μαζί με το Συμβόλαιο Συντήρησης.

Και οι δύο πολιτικές χρέωσης είναι διαθέσιμες με την εταιρία μας. Καλέστε μας για να συζητήσουμε μαζί τις εναλλακτικές και να σας βοηθήσουμε στην σωστή για εσάς επιλογή!

icon LOCAL ή CLOUD

...σε κάθε περίπτωση εσείς, έχετε πρόσβαση από παντού και όλες τις συσκευές, με τον καλύτερο τρόπο:

  • Στο γραφείο σας με ταχύτατη χρήση.
  • Οπουδήποτε έχετε ένα PC, Mac, Tablet ή ακόμα και κινητό με άμεση πρόσβαση στον Η/Υ σας στο γραφείο μέσω Internet *.
  • Από το iPhone ή Androiod κινητό σας με χρήση της ειδικά για κινητό σχεδιασμένης Web εφαρμογής της ORBIT.

* - Καλέστε μας να συζητήσουμε για τον τρόπο remote πρόσβασης ταχύτατα χωρίς κωδικούς και χρεώσεις τρίτων.

iconΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

...και μόνο! Ακόμα και στη συνδρομητική χρήση έχετε διαρκώς τοπικά ή στο εταιρικό σας Cloud:

  • Την SQL βάση δεδομένων σας με συγκροτημένη πληροφορία και σύνδεση με κάθε έγγραφο που τα αφορά, και όχι απλά ασύνδετα excel που θα σας δοθούν μελλοντικά αν διακόψετε μια συνεργασία.
  • Ολα τα ψηφιοποιημένα ή ηλεκτρονικά έγγραφα, e-mails και κάθε άλλο σημαντικό αρχείο για τους Πελάτες και τα Projects σας, με την δομή που απαιτείται από το λογισμικό.
  • Δυνατότητα σωστής σχεδίασης πολιτικών αυτόματου Backup τοπικά ή στο Cloud για οποιαδήποτε αποφυγή προβλήματος.

 


 

 

ΣΥΓΧΡΟΝΗ MULTI WINDOWS ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ WEB APP ΓΙΑ ΤΟ SMARTPHONE ΚΑΙ ΤΟ TABLET ΣΑΣ!

 

Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Χρησιμοποιούν πολυπαραθυρική τεχνολογία, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες ενός Η/Υ με πληκτρολόγιο και mouse ή ενός laptop. Μπορείτε δηλαδή να δουλεύετε ταυτόχρονα σε διαφορετικά παράθυρα, ή να στέλνετε ένα μήνυμα χωρίς να διακόπτετε την προηγούμενη εργασία σας.

 

orbit screen

 

Πλήρης multiwindows εφαρμογή για χρήση στο γραφείο ή από οπουδήποτε έχετε πρόσβαση σε Η/Υ ή Tablet συνδεδεμένο στο internet.

orbit screen

 

Ειδικά σχεδιασμένη Web App για γρήγορη χρήση από iPhone ή Android.

Εργαστείτε από το γραφείο, το σπίτι, ή όπου αλλού έχετε πρόσβαση σε κάποιον Η/Υ, και εκμεταλλευτείτε στο έπακρο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως ειδικά shortcuts και λειτουργίες με 1-click, πρόσβαση με ταχύτητα και ασφάλεια στα έγγραφα της εταιρίας, αυτοματισμούς ψηφιοποίησης εγγράφων, προσωποποιημένες και μαζικές αποστολές e-mail ή sms και πολλά ακόμα. Βάλτε στην καθημερινή σας εργασία την απλότητα και την ταχύτητα Orbit και ζήστε την ανυπέρβλητη ευχρηστία σε σχέση με τις κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές.

Συνεχίστε την εργασία σας από το κινητό με την νέα, ειδικά σχεδιασμένη Web App, που δίνει όλα όσα χρειάζεστε εκτός γραφείου. Σε κάθε περίπτωση, είστε οι απόλυτοι κύριοι των δεδομένων σας, που βρίσκονται με ασφάλεια στο χώρο σας (με backup στο Cloud), ή στο private Cloud της εταιρίας σας αν δεν επιθυμείτε να έχετε ανοικτό Η/Υ σε μόνιμη βάση.

 


ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

 

Τo Sales Plus συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν να μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.


  • contacts
  • ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
    Αφορά : Εσωτερική Οργάνωση - Πελατολόγιο

    Δώστε τέλος στα διάσπαρτα πελατολόγια και αποκτήστε ένα αρχείο επαφών της εταιρίας σας. Διαχειριστείτε εταιρίες και πρόσωπα και παρακολουθήστε όλο το ιστορικό επικοινωνίας και εγγράφων.

  • document management
  • DOCUMENT & E-MAIL MANAGEMENT
    Αφορά : Διαχείριση Εγγράφων

    Συνεχίστε να δουλεύετε τα έγγραφά σας όπως έχετε συνηθίσει. Απλά η αναζήτησή τους πλέον θα γίνεται άμεσα! Δώστε τέλος σε ατέρμονες αναζητήσεις σε φακέλους. Δείτε με ένα κλικ μια παλιά προσφορά σε word, ένα εικαστικό ή όλο το ιστορικό των e-mails. Ψηφιοποιήστε σε 10" ένα χάρτινο έγγραφο!

  • project management
  • PROJECT MANAGEMENT
    Αφορά : Διαχείριση Έργων

    Αναλυτική παρακολούθηση Έργων με σχετιζόμενες επαφές (πελάτες, διεκπαιρεωτές κ.α.). Μπορείτε να έχετε Έργα ανα φάση, καθώς και όλο το Ιστορικό, τα Εγγραφα και τις προγραμματισμένες ενέργειες για ένα Έργο. Ιδανικό για Μηχανικούς, Διεκπεραιωτές, Διαφημιστές, Διαμεταφορείς και κάθε κατηγορία εργασίας με πολλά Έργα ανά πελάτη.

  • sales leads
  • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
    Αφορά : Οργάνωση Πωλήσεων

    Οι πωλήσεις είναι ή ψυχή της επιχείρησής σας, και στην ORBIT το ξέρουμε καλα! Φροντίζουμε να μην ξεχνάτε καμμία ευκαιρία πώλησης, αλλά και τις αναλύουμε στατιστικά για σας.

  • marketing
  • MAZIKO MARKETING ME SMS & EMAILS
    Αφορά : Μαζικό Marketing

    Με την ORBIT μπορείτε να στείλετε μαζικά e-mails ή sms συμπεριλαμβάνοντας εξωτερικές λίστες και αποκλείοντας διπλά ή unsubscribed emails. Με τον ειδικό αυτοματισμό εξατομικευμένης αποστολής είστε σίγουροι ότι το e-mail σας θα φτάσει στον προορισμό του και θα διαβαστεί!

  • smartphone calendar sync
  • ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ ΚΙΝΗΤΩΝ
    Αφορά : Smartphones

    Με την ORBIT έχετε πρόσβαση απο παντού. Ακόμα και απο το κινητό σας χωρίς Internet και με το ημερολόγιο που έχετε συνηθίσει! Η ORBIT θα μεταφέρει tasks, διευθύνσεις και τηλέφωνα, ενώ ένα νέο ραντεβού ή σχόλιο στο κινητό σας ενημερώνει το γραφείο!

  • security
  • SECURITY ΧΡΗΣΤΩΝ
    Αφορά : Ασφάλεια

    Τα κλειδιά της εταιρίας σας είναι στα χέρια σας. Το πελατολόγιό σας δεν αντιγράφεται με μια απλή κίνηση. Μπορείτε να οργανώσετε αναλυτικό πρόγραμμα αυτόματων backup, ενώ υπάρχει πλήθος ρυθμίσεων για την πρόσβαση σε πληροφορίες.

     

icon
Ειδικά σχεδιασμένα για να εκμεταλευτούν την ευελιξία μικρών εταιρικών σχημάτων (εταιρίες 2-200 ατόμων), τα προιόντα της ORBIT αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε θέματα ευελιξίας, ταχύτητας, διαθεσιμότητας δεδομένων και ασφάλειας σε σχέση με λογισμικά εστιασμένα σε μεγάλα εταιρικά σχήματα! Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για αυτά τα πλεονεκτήματα!


 

 

 

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το SALES PLUS της ORBIT χρησιμοποιείται σαν CRM στην Ελλάδα και το εξωτερικό, από επιχειρήσεις κάθε δραστηριότητας που θέλουν απόλυτο έλεγχο των πωλήσεων του marketing και του client service.

Μερικοί από τους πελάτες μας ενδεικτικά...

  • partner 1
  • partner 2
  • partner 3
  • partner 4
  • partner 5
  • partner 6

 

  • partner 7
  • partner 8
  • partner 9
  • partner 10
  • partner 11
  • partner 12

 

 

 

 

 

 

Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.

icon 1 Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα

icon 2 (+30) 210-6755406

icon 3sales@orbit.gr

icon 4www.orbit.gr