phone 210-6755406

Μεσιτικό Plus TM

 

ΑΚΙΝΗΤΑ : ΖΗΤΗΣΕΙΣ : ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ : ΕΤΑΙΡΙΚΟ SITE : PORTALS UPLOAD : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ : ΕΝΤΟΛΕΣ : ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ : ΙΣΤΟΡΙΚΟ : ATZENTA : ΕΓΓΡΑΦΑ : MARKETING

Η πολυετής εμπειρία της ORBIT στην κατασκευή και εφαρμογή λογισμικού για Μεσίτες και Εκτιμητές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη υποδομή της εταιρίας σε τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό, είναι που κάνουν το Μεσιτικό Plus την καλύτερη επιλογή και εγγυούνται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.

Το λογισμικό λειτουργεί ανεξάρτητα ή και σε σύνδεση με την εξειδικευμένη Τιμολόγηση για Μεσίτες, Μηχανικούς & Εκτιμητές Orbit ΜΕΣΙΤΙΚΟ TAX.

Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.

 

Ζητήστε ενημέρωση με e-mail Πως θα δείτε Demo

 

 

icon ΑΓΟΡΑ ή ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Η συνδρομητική χρήση έχει μικρό αρχικό κόστος, αλλά σημαντικά θέματα σε βάθος χρόνου:

  • Σε αντίθεση με την αγορά, δεσμεύει στη χρέωση, αποκλείοντας πρακτικά αλλαγή λογισμικού, μιας και διακόπτει κάθε πρόσβαση μετά τη λήξη.
  • Κοστίζει πολύ περισσότερο μακροπρόθεσμα σε σχέση με την αγορά μαζί με το Συμβόλαιο Συντήρησης.

Και οι δύο πολιτικές χρέωσης είναι διαθέσιμες με την εταιρία μας. Καλέστε μας για να συζητήσουμε μαζί τις εναλλακτικές και να σας βοηθήσουμε στην σωστή για εσάς επιλογή!

icon LOCAL ή CLOUD

...σε κάθε περίπτωση εσείς, έχετε πρόσβαση από παντού και όλες τις συσκευές, με τον καλύτερο τρόπο:

  • Στο γραφείο σας με ταχύτατη χρήση.
  • Οπουδήποτε έχετε ένα PC, Mac, Tablet ή ακόμα και κινητό με άμεση πρόσβαση στον Η/Υ σας στο γραφείο μέσω Internet *.
  • Από το iPhone ή Androiod κινητό σας με χρήση της ειδικά για κινητό σχεδιασμένης Web εφαρμογής της ORBIT.

* - Καλέστε μας να συζητήσουμε για τον τρόπο remote πρόσβασης ταχύτατα χωρίς κωδικούς και χρεώσεις τρίτων.

iconΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

...και μόνο! Ακόμα και στη συνδρομητική χρήση έχετε διαρκώς τοπικά ή στο εταιρικό σας Cloud:

  • Την SQL βάση δεδομένων σας με συγκροτημένη πληροφορία και σύνδεση με τις φωτογραφίες των ακινήτων σας και κάθε έγγραφο που τα αφορά, και όχι απλά ασύνδετα excel που θα σας δοθούν μελλοντικά αν διακόψετε μια συνεργασία.
  • Τις χιλιάδες φωτογραφίες, εντολές, e-mails και ότι άλλο αφορά τα ακίνητά σας, με την δομή που απαιτείται από το λογισμικό.
  • Δυνατότητα σωστής σχεδίασης πολιτικών αυτόματου Backup τοπικά ή στο Cloud για οποιαδήποτε αποφυγή προβλήματος.

 


 

 

 

MULTI WINDOWS ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ WEB APP ΓΙΑ ΤΟ SMARTPHONE ΚΑΙ ΤΟ TABLET ΣΑΣ!

 

Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Χρησιμοποιούν πολυπαραθυρική τεχνολογία, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες ενός Η/Υ με πληκτρολόγιο και mouse ή ενός laptop. Μπορείτε δηλαδή να δουλεύετε ταυτόχρονα σε διαφορετικά παράθυρα, ή να στέλνετε ένα μήνυμα χωρίς να διακόπτετε την προηγούμενη εργασία σας. Και αυτό από οποιονδήποτε Η/Υ στο γραφείο το σπίτι ή αλλού!

 

 

orbit screen

 

Πλήρης multiwindows εφαρμογή για χρήση στο γραφείο ή από οπουδήποτε έχετε πρόσβαση σε Η/Υ ή Tablet συνδεδεμένο στο internet.

orbit screen

 

Ειδικά σχεδιασμένη Web App για γρήγορη χρήση από iPhone ή Android.

Εργαστείτε από το γραφείο, το σπίτι, ή όπου αλλού έχετε πρόσβαση σε κάποιον Η/Υ, και εκμεταλλευτείτε στο έπακρο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως ειδικά shortcuts και λειτουργίες με 1-click, πρόσβαση με ταχύτητα και ασφάλεια στα έγγραφα της εταιρίας, αυτοματισμούς ψηφιοποίησης εγγράφων, προσωποποιημένες και μαζικές αποστολές e-mail ή sms και πολλά ακόμα. Βάλτε στην καθημερινή σας εργασία την απλότητα και την ταχύτητα Orbit και ζήστε την ανυπέρβλητη ευχρηστία σε σχέση με τις κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές.

Συνεχίστε την εργασία σας από το κινητό με την νέα, ειδικά σχεδιασμένη Web App, που δίνει όλα όσα χρειάζεστε εκτός γραφείου. Σε κάθε περίπτωση, είστε οι απόλυτοι κύριοι των δεδομένων σας, που βρίσκονται με ασφάλεια στο χώρο σας (με backup στο Cloud), ή στο private Cloud της εταιρίας σας αν δεν επιθυμείτε να έχετε ανοικτό Η/Υ σε μόνιμη βάση.

 

 

ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ PORTALS ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

 

Με την ORBIT το "ανέβασμα" συγκεκριμένων ή και όλων των ακινήτων σας - με ή χωρίς φωτογραφίες - στα καλύτερα portals της ελληνικής αγοράς και του εξωτερικού γίνεται μια απλούστατη διαδικασία.

 

Επιλέξτε τα site με τα οποία θα συνεργαστείτε, και ξεκινήστε άμεσα χωρίς περιττές διπλοκαταχωρίσεις. Απελευθερώστε τον χρόνο σας για παραγωγικότερες εργασίες.

 

 


ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ SITE

orbit screen

Επιλέγοντας την ORBIT για την κατασκευή και το hosting του εταιρικού σας site, έχετε άμεση σύνδεση με τη βάση του λογισμικού, αυτόματες παρουσιάσεις με links στο site, αλληλεπίδραση δεδομένων με τους πελάτες σας και βέβαια πλήρως επαγγελματικό design και πολυγλωσσική σχεδίαση.

Εαν έχετε ήδη εταιρικό site σε άλλην εταιρία, μπορείτε πάντα να συνδέσετε το site σας ώστε τα ακίνητά σας να ανεβαίνουν στο ήδη υπάρχον.

 

 


ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΙΤΗ

 

Τo Μεσιτικό Plus συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.


  • αρχειοθέτηση ακινήτων
  • Η αναλυτικότερη βάση δεδομένων των ακινήτων σας με φωτογραφίες, video & έγγραφα. Στο χώρο σας ή στο cloud, με ταχύτατη αναζήτηση και πρόσβαση μόνο από εσάς! Οι καθημερινές εργασίες (παρουσιάσεις, προβολή στιγμάτων, δημιουργίες εντολών, καταγραφή υποδείξεων κ.α.) είναι εφικτές με 1 κλικ για τα ακίνητα της επιλογής σας.

  • ανεβασμα upload σε portals και sites
  • ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΣΕ SITES
    Αφορά : Παρουσίαση ακινήτων στο Internet

    Τέλος στις πολλαπλές καταχωρήσεις στα διάφορα portals & to site σας. Οι ενημερώσεις σας μπορούν να ανέβουν και να κατέβουν άμεσα μόνο για τα ακίνητα που επείγουν, ή μπορείτε να συγχρονίσετε με 1 κλικ σε όλα τα sites σε ώρα της επιλογής σας. Η προβολή γίνεται με τον βέλτιστο τρόπο και πάντα σε διαρκή συνεργασία με τα συνεργαζόμενα portals.

  • φωτογραφίες ακινήτων
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ
    Αφορά : Επεξεργασία Φωτογραφιών

    Με ειδικά ενσωματωμένο στο λογισμικό εργαλεία μπορείτε με κλικ να εισάγετε, κάνετε resize, θέσετε watermark και κρατήστε backup τις αρχικές - μεγάλης ανάλυσης - φωτογραφίες σας. Μπορείτε ακόμα και να μεταβάλλετε φωτεινότεινα ή contrast όποτε και αν το επιθυμείτε. Οι συσχετισμένες με το ακίνητο φωτογραφίες παραμένουν στην δική σας Local ή Cloud υποδομή.

     

  • κινήσεις υποδείξεων ακινήτων
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ & ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
    Αφορά : Παρακολούθηση Ιστορικού Υποδείξεων

    Δεν θα ξαναπροτείνεται απο λάθος το ίδιο ακίνητο! Η καταγραφή όλων των υποδείξεων και προτάσεων γίνεται ταχύτατα με ειδική διαδικασία και βοηθά να γνωρίζετε πάντα τα δεδομένα στην πορεία προς τη συμφωνία - ακόμα και το ιστορικό διαπραγμάτευσης τιμών. Ειδικά γραφήματα ενημερώνουν για την ποιότητα του ενδιαφέροντος μιας ζήτησης, ενώ η πρόσβαση στα σχετιζόμενα ακίνητα γίνεται άμεσα.

  • billing
  • ΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
    Αφορά : Οικονομική Παρακολούθηση

    Εαν το επιθυμείτε, παρακολουθήστε αποτελεσματικά και με ασφάλεια Χρεώσεις και Υπόλοιπα. Το λογισμικό μπορεί να υπολογίζει αυτόματα ακόμα και την χρέωση και παρακολούθηση των δόσεων με έναν πελάτη.
    Μπορείτε επιπλέον να προσθέσετε το ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΤΑΧ κι να έχετε ένα πλήρες myData-ready σύστημα έκδοσης παραστατικών ειδικά για Μεσίτες & Εκτιμητές συμβατό και με την σχετική υποχρέωση από 1/1/2021.

  • document management
  • DOCUMENT & E-MAIL MANAGEMENT
    Αφορά : Διαχείριση Εγγράφων

    Δείτε με ένα κλικ όλα τα έγγραφα ή e-mails (GMail ή Outlook) που αφορούν ένα Ακίνητο, μια Ζήτηση ή έναν Πελάτη. Ψηφιοποιήστε σε δευτερόλεπτα μιά άδεια ή ένα Συμβόλαιο και θα είναι πάντα στη διάθεση σας!! Αυξήστε την ασφάλεια - τα έγγραφα δεν φεύγουν ποτέ από το χώρο σας! Μπορείτε ακόμα και να δημιουργείτε αυτόματα τα νέα μισθωτήρια με συμπληρωμένα τα στοιχεία.

  • αρχείο επαφών και πελατολόγιο
  • ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
    Αφορά : Εσωτερική Οργάνωση

    Δώστε τέλος στα διάσπαρτα πελατολόγια και αποκτήστε ένα αρχείο επαφών της εταιρίας σας. Διαχειριστείτε εταιρίες και πρόσωπα και παρακολουθήστε όλα όσα τους αφορούν. Σε συνεργασία με τα εργαλεία μαζικών e-mail & sms υλοποιήστε αποτελεσματικές στρατηγικές marketing και προσελκύστε νέους πελατες.

     

  • calendar
  • ΑΤΖΕΝΤΑ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΚΑΙ REMINDERS
    Αφορά : Υπομνήσεις - Προθεσμίες

    Τίποτα δεν ξεχνιέται! Εξειδικευμένη Ατζέντα, διαφορετική για κάθε συνεργάτη συντονίζει όλες τις εργασίες που τον αφορούν. Εργαλεία αυτόματου follow up τυποποιούν τις διαδικασίες για όλους. Δυνατότητα συγχρονισμού με κινητά με ή χωρίς Ιντερνετ και με το ημερολόγιο που ήδη χρησιμοποιείτε στο κινητό σας.

  • security
  • SECURITY ΧΡΗΣΤΩΝ
    Αφορά : Ασφάλεια

    Τα κλειδιά της εταιρίας σας είναι στα χέρια σας. Το πελατολόγιό σας δεν αντιγράφεται με μια απλή κίνηση. Μπορείτε να οργανώσετε αναλυτικό πρόγραμμα αυτόματων backup, ενώ υπάρχει πλήθος ρυθμίσεων για την πρόσβαση σε πληροφορίες.

     

Πελατολόγιο Δείτε Demo Φυλλάδιο
icon
Η ORBIT έχει πολυετή εμπειρία στην εξειδικευμένη οργάνωση του μεσιτικού χώρου. Ειδικά σχεδιασμένα για ταχύτητα στη χρήση - σε αντίθεση με τις τυπικές WEB λύσεις της αγοράς - τα προϊόντα μας κάνουν τη διαφορά, και βοηθούν να έχετε περισσότερα, ταχύτερα, και πάντα με τα δεδομένα δικά σας! Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας και να παρουσιάσουμε μέσω internet αυτές τις σημαντικότατες διαφορές!


 

 

 

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το Μεσιτικό Plus της ORBIT χρησιμοποιείται στην Ελλάδα και το εξωτερικό, από Μεσίτες και Εκτιμητές που θέλουν απόλυτο έλεγχο και επιτάχυνση των διαδικάσιών τους. Οι πελάτες μας και η σχέση μας μαζί τους είναι σημαντική για εμάς και αποτελούν την καλύτερη διαφήμισή μας. Ρωτήστε για εμάς!

Μερικοί από τους πελάτες μας ενδεικτικά...

  • partner 1
  • partner 2
  • partner 3
  • partner 4
  • partner 5
  • partner 6

 

  • partner 7
  • partner 8
  • partner 9
  • partner 10
  • partner 11
  • partner 12

 

 

 

  • member 1

     

    ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

    Μέσω Internet σε επικοινωνία με συνεργάτη μας. Την ώρα που επιθυμείτε. Με πραγματικά δεδομένα (χιλιάδες εγγραφές) και εσάς στο πληκτρολόγιο.

     

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ

    Εχετε ήδη καταχωρημένα δεδομένα σε φύλλα εργασίας, ή προυπάρχον λογισμικό; Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μεταφέρουμε την εργασία σας στο νέο σύστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό!

  • member 2

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Ξεχάστε τις πολύωρες και κοπιαστικές εκπαιδεύσεις. Περιμένουμε τα τηλέφωνά σας και συνδεόμαστε άμεσα - πάντα με την άδειά σας - στον υπολογιστή σας για να βοηθήσουμε.

     

    ΚΟΣΤΟΣ IMPLEMENTATION = 0

    Εφαρμόζουμε μόνο εμείς τις λύσεις μας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μηδενικό κόστος για εσάς σε χρόνο και χρήμα! Αποφύγετε τα κόστη τρίτων και δουλέψτε άμεσα με τον τρόπο που σας ταιριάζει!

  • member 3

     

    ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

    Στην ORBIT ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προιόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας.

     

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ

    Οι πελάτες μας μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλάισια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.

     

     

  • member 4

     

    ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

    Ο εξειδικευμένος τεχνικός της ORBIT είναι πάντα στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή και στον υπολογιστή σας μέσω Internet - πάντα με τον δικό σας έλεγχο.

     

    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ

    Με πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και πολλές άλλες χώρες στην Ευρώπη είμαστε δίπλα σας όπου και να βρίσκεστε, χωρίς αυτό να διαφοροποιεί την ποιότητα των υπηρεσιών μας!

     

     

 

 

 

 

Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.

icon 1 Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα

icon 2 (+30) 210-6755406

icon 3sales@orbit.gr

icon 4www.orbit.gr