phone 210-6755406

Support Plus TM

 

ΔΕΛΤΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ : ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ : ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (SLA’s) : ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ : ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Η δεκαπενταετής εμπειρία της ORBIT στον χώρο του CRM και στην οργάνωση Τεχνικών τμημάτων και τμημάτων Υποστήριξης, είναι που κάνει το Support Plus την καλύτερη επιλογή και εγγυάται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.

Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.

 

Ζητήστε ενημέρωση με e-mail

 

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ - ΕΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ...

Με την ORBIT δεν αλλάζετε τον τρόπο εργασίας σας. Απλά δουλεύετε αποδοτικότερα με τον τρόπο που ήδη γνωρίζετε. Οι επιλογές στην τοπολογία, τον τρόπο χρέωσης και την μεθόδευση της εργασίας σας είναι δικές σας!

icon ΑΓΟΡΑ ή ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Με την ORBIT η επιλογή είναι δική σας. Μπορείτε να επιλέξετε την βέλτιστη οικονομικά μακροχρόνια λύση (Αγορά) ή να προτιμήσετε αρχικά και για όσο διάστημα επιθυμείτε την μίσθωση, επιλέγοντας εσείς τον χρόνο στον οποίο κρίνετε ότι πρέπει να προχωρήσετε σε αγορά του προιόντος. Δώστε τέλος σε υπέρογκα υποχρεωτικά ποσά κάθε χρόνο!

icon LOCAL ή CLOUD

Έχετε κάθε δυνατότητα ανάλογα με τις ανάγκες σας. Είτε επιλέξετε local εγκατάσταση σε δική σας υποδομή είτε μια από την διαθέσιμες Cloud VPS λύσεις της αγοράς, η τελική λύση δεν δίνει απλά ένα site με απλή χρήση, αλλά ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον συνεργασίας μόνο για εσάς διαθέσιμο παντού μέσω Internet!

iconΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

...και μόνο! Με την ORBIT είστε σίγουροι ότι κανένας τρίτος δεν έχει πρόσβαση στις πολύτιμες πληροφορίες σας. Έχετε άμεση διαθεσιμότητα δεδομένων, εγγράφων εργασιών και εσωτερικής επικοινωνίας μόνο για εσάς και τα στελέχη σας παντού ενώ η πρόσβαση γίνεται με τρόπο που μόνο εσείς έχετε τον απόλυτο έλεγχο!

 


 

 

ΜΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

 


orbit screen

 

 

Εργαζόμαστε πολλά χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο και αυτό φαίνεται! Με την ORBIT έχετε μηδενικό κόστος παραμετροποίησης - μιας και η ίδια κατασκευάζει και εφαρμόζει το λογισμικό της. Σαν αποτέλεσμα γλυτώνετε τον χρόνο σας και είστε σίγουροι ότι το λογισμικό σας θα έχει τις λειτουργίες που περιμένετε - και πολλές ακόμα!

Τo Support PLUS συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.



  • work sheet
  • ΔΕΛΤΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
    Αφορά : Οργάνωση Τεχνικού Τμήματος

    Πλήρης παρακολούθηση δελτίων εργασίας με τεχνικούς, χρόνο, κόστη και ανταλλακτικά. Στατιστική ανάλυση και προβολή χρόνου και εσόδων από εργασίες και υλικά ανά πελάτη μηχάνημα ή σύμβαση. Δυνατότητα εκτύπωσης Δελτίου Εργασίας ή εισαγωγής του με σχόλια τεχνικού και υπογραφή από scanner . Εξαγωγές σε διάφορες μορφές και σε Excel για ενημέρωση πελατών.

  • support ticket
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ
    Αφορά : Οργάνωση Τεχνικού Τμήματος

    Πάνελ διαχείρισης Βλαβών (Tickets) σε πραγματικό χρόνο. Πλήρη στοιχεία τρέχουσας φάσης, χρόνου ανταπόκρισης και προγραμματισμένων εργασιών για μιά βλάβη. Προβολή Βλαβών ανά πελάτη, μηχάνημα ή σύμβαση και στατιστική παρακολούθησή τους. Αυτόματη ενημέρωση υπευθύνων και πελατών σχετικά με την πορεία μιας βλάβης.

     

  • service level agreement
  • ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (SLA’s)
  • Οργάνωση και παρακολούθηση Συμβάσεων Υποστήριξης για πελάτη, μηχάνημα ή εγκατάσταση. Άμεση ενημέρωση σχετικά με την κάλυψη ή όχι για πελάτη ή μηχάνημα, πλήρης καταγραφή και παρακολούθηση χρόνου απασχόλησης με προβολή σε ετήσια βάση. Ειδικοί αυτοματισμοί για οργάνωση προληπτικών συντηρήσεων και ανανέωση των Συμβάσεων.

  • equipment
  • EQUIPMENTS & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Αφορά : Παρακολούθηση Μηχανημάτων

    Τήρηση αρχείου καλυπτόμενου εξοπλισμού με μηχανήματα και serial numbers. Γνώση εργασιών, συμβάσεων και βλαβών σε επίπεδο μηχανήματος, καθώς και όλου του ιστορικού του σε έναν ή περισσότερους πελάτες. Άμεση προβολή όλων των μηχανημάτων ανά πελάτη.

     

     

  • calendar
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
    Αφορά : Εσωτερική Οργάνωση

    Ατζέντα Τεχνικών με δυνατότητα γραφικού προγραμματισμού των εργασιών τους και με άμεση επισκόπηση για όλους ανά ημέρα. Δυνατότητα ταχύτατης διόρθωσης ωρών γραφικά. Άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες πελάτη, δελτίου, μηχανήματος ή βλάβης με ένα κλικ για το υπεύθυνο Τεχνικού τμήματος. Δυνατότητα συγχρονισμού των κινητών των Τεχνικών με τις καθημερινές εργασίες.

  • items
  • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    Αφορά : Παρακολούθηση Υλικών

    Αρχείο ανταλλακτικών και δυνατότητα καταγραφής ανάλωσης τους σε κάθε Δελτίο Εργασίας. Στατιστική ανάλυση οικονομικών στοιχείων και σχετικών εσόδων. Πλήρης παρακολούθηση κυκλώματος προσφορών για ανταλλακτικά και εκκρεμοτήτων προσφορών προς αποδοχή ή ανταλλακτικών προς παραλαβή.

     

  • document management
  • DOCUMENT & E-MAIL MANAGEMENT
    Αφορά : Διαχείριση Εγγράφων

    Συνεχίστε να δουλεύετε τα έγγραφά του Τεχνικού σας τμήματος όπως έχετε συνηθίσει. Απλά η αναζήτησή τους πλέον θα γίνεται άμεσα! Δείτε με ένα κλικ όλο το ιστορικό των e-mails, ανοίξτε σε δευτερόλεπτα ένα Excel με κωδικούς ή ψηφιοποιήστε σε 10" ένα χάρτινο έγγραφο!

  • marketing
  • ΜΑΖΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ME SMS & EMAILS
    Αφορά : Μαζική Επικοινωνία

    Θέλετε να ενημερώσετε προσωπικά τους υπεύθυνους των πελατών σας για ένα νέο προϊόν, μια υπηρεσία ή την ύπαρξη ενός ανταλλακτικού; Με την ORBIT έχετε δυνατότητα να το κάνετε ταχύτατα και αξιόπιστα με αυτόματα προσωπικά e-mails ή - αν οι πελάτες σας το προτιμούν - με SMS.

 

  • smartphone calendar sync
  • ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ ΚΙΝΗΤΩΝ
    Αφορά : Smartphones

    Με την ORBIT οι τεχνικοί σας έχουν πρόσβαση από παντού . Ακόμα και απο το κινητό τους χωρίς Internet και με το ημερολόγιο που έχουν συνηθίσει! Η ORBIT θα μεταφέρει εργασίες, διευθύνσεις και τηλέφωνα, ενώ ένα νέο ραντεβού ή σχόλιο για μια εργασία μπορεί να ενημερώνει αργότερα με συγχρονισμό το γραφείο!

  • security
  • SECURITY ΧΡΗΣΤΩΝ
    Αφορά : Ασφάλεια

    Τα κλειδιά της εταιρίας σας είναι στα χέρια σας. Τα αρχεία σας δεν αντιγράφωνται με μια απλή κίνηση. Μπορείτε να οργανώσετε αναλυτικό πρόγραμμα αυτόματων backup, ενώ υπάρχει πλήθος ρυθμίσεων για την πρόσβαση σε πληροφορίες και ασφάλεια από λάθη.

     

Θα θέλατε κάτι ακόμα; Πως θα δείτε Demo
icon
Ειδικά σχεδιασμένα για να εκμεταλευτούν την ευελιξία μικρών εταιρικών σχημάτων (εταιρίες 2-200 ατόμων), τα προιόντα της ORBIT αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε θέματα ευελιξίας, ταχύτητας, διαθεσιμότητας δεδομένων και ασφάλειας σε σχέση με λογισμικά εστιασμένα σε μεγάλα εταιρικά σχήματα! Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για αυτά τα πλεονεκτήματα!


 

 

  • member 1

     

    ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

    Μέσω Internet σε επικοινωνία με συνεργάτη μας. Την ώρα που επιθυμείτε. Με πραγματικά δεδομένα (χιλιάδες εγγραφές) και εσάς στο πληκτρολόγιο.

     

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ

    Εχετε ήδη καταχωρημένα δεδομένα σε φύλλα εργασίας, ή προυπάρχον λογισμικό; Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μεταφέρουμε την εργασία σας στο νέο σύστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό!

  • member 2

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Ξεχάστε τις πολύωρες και κοπιαστικές εκπαιδεύσεις. Περιμένουμε τα τηλέφωνά σας και συνδεόμαστε άμεσα - πάντα με την άδειά σας - στον υπολογιστή σας για να βοηθήσουμε.

     

    ΚΟΣΤΟΣ IMPLEMENTATION = 0

    Εφαρμόζουμε μόνο εμείς τις λύσεις μας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μηδενικό κόστος για εσάς σε χρόνο και χρήμα! Αποφύγετε τα κόστη τρίτων και δουλέψτε άμεσα με τον τρόπο που σας ταιριάζει!

  • member 3

     

    ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

    Στην ORBIT ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προιόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας.

     

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ

    Οι πελάτες μας μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλάισια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.

     

     

  • member 4

     

    ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

    Ο εξειδικευμένος τεχνικός της ORBIT είναι πάντα στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή και στον υπολογιστή σας μέσω Internet - πάντα με τον δικό σας έλεγχο.

     

    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ

    Με πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και πολλές άλλες χώρες στην Ευρώπη είμαστε δίπλα σας όπου και να βρίσκεστε, χωρίς αυτό να διαφοροποιεί την ποιότητα των υπηρεσιών μας!

     

     

 

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το SUPPORT PLUS της ORBIT χρησιμοποιείται από πλήθος εταιριών με αντικείμενο την εξυπηρέτηση των πελατών τους στην Ελλάδα, την Κύπρο και το Εξωτερικό.

Μερικοί από τους πελάτες μας ενδεικτικά...

  • partner 1
  • partner 2
  • partner 3
  • partner 4
  • partner 5
  • partner 6

 

 

 


 

Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.

icon 1 Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα

icon 2 (+30) 210-6755406

icon 3sales@orbit.gr

icon 4www.orbit.gr