Το Expo Plus είναι το εξειδικευμένο λογισμικό της ORBIT για την ολοκληρωμένη οργάνωση Διοργανωτών Εκθέσεων και Συνεδρίων.

 

Η δεκαπενταετής εμπειρία της ORBIT στον χώρο των Εκθέσεων σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη υποδομή της εταιρίας σε τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό, είναι που κάνει το Expo Plus την καλύτερη επιλογή και εγγυάται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.

Έχει την απαραίτητη υποδομή για να σας παρέχει το after sales service που έχετε ανάγκη και δεν θα βρείτε σε one man show σχήματα ή εταιρίες με άλλη βασική δραστηριότητα.

Αναβαθμίζει διαρκώς τα προγράμματά της, όχι διότι έχουν προβλήματα, αλλά για να προσφέρει νέες καινοτόμες δυνατότητες.

Είναι η εταιρία στην οποία αξίζει να επενδύσετε. Οι πελάτες που επέλεξαν Expo Plus δεν το αλλάζουν, σε αντίθεση με άλλα προιόντα που τελικά καταλήγουν «στο ράφι»..

Δίνει τεχνολογίες όπως αυτόματη σάρωση (scan) εγγράφων, αυτόματη εύρεση διεύθυνσης στο χάρτη, σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο, χρήση μέσω Internet, iPad & Tablets, οn-line λειτουργίες σε υποκαταστήματα  κ.α.

 

Γιατί μόνο η Orbit...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Ενοποίηση πελατολογίου

Διαχείριση περιπτέρων και αιθουσών

Πλήρες ηλεκτρονικό Πλάνο με μια ματιά

Άμεση εύρεση ελεύθερων, κλεισμένων κλπ

Οικονομικές συμφωνίες με πελάτες

Χορηγίες, extra παροχές, κατάλογος

Οικονομική παρακολούθηση συμφωνιών

Πλήρης παρακολούθηση εκκρεμοτήτων

Ατζέντα ειδική για πελάτες εκθέσεων

Εσωτερική επικοινωνία & υπομνήσεις

Πλήρης CRM λειτουργικότητα

Απλούστατο στη χρήση

Δείτε περισσότερα...

 

Expo Plus από την Orbit

H ιδανική λύση για Διοργανωτές Εκθέσεων & Συνεδρίων

 

                            ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ  ΠΑΡΟΧΕΣ  ΠΛΑΝΟ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ  MARKETING  ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΑ 

Αξιολόγηση εκθέσεων, συνεδρίων, εκθετών & πωλητών

ORBIT Εφαρμογές Πληροφορικής - Λ. Δημοκρατίας 26, 154 51 Νέο Ψυχικό

Τηλ 210-67.55.406, Fax 210-67.55.407 – e-mail: info@orbit.gr 

 

>> Αρχική Σελίδα

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

——————————————————

 

Ταχύτατο Ηλεκτρονικό Πλάνο

 

Πλήρης εικόνα αιθουσών και περιπτέρων με όλα τα στοιχεία τους

 

Αμεση παραπομπή σε οτιδήποτε αφορά κάθε περίπτερο (πελάτης, μελλοντικές ενέργειες, οικονομικά, παροχές, extras, έγγραφα, E-mails, σχετιζόμενοι κ.α.)

 

Αναλυτικές εκτυπώσεις Περιπτέρων

 

Ειδικές εκτυπώσεις για συνεργεία (μετώπες), καταλόγους κ.α.

 

ΕΓΓΡΑΦΑ

——————————————————

 

Αυτόματη  εκτύπωση Προσφοράς

 

Πλήρης ηλεκτρονική διαχείριιση Εγγράφων

 

Ειδικοί αυτοματισμοί διαχείρισης e-mails

 

Αυτόματη ψηφιοποίηση με scanner

 

Σύνθετες αναζητήσεις εγγράφων

 

Υποδείγματα προσφορών και άλλων εγγράφων

ΕΠΑΦΕΣ

——————————————————

 

Πολλαπλή, ελαστικού βάθους κατηγοριοποίηση

 

Πλήρης γνώση ιστορικού και προγραμματισμένων ενεργειών

 

Πλήρης διαχείριση εγγράφων και e-mails, άμεση δημιουργία προσφορών με ένα κλικ

 

Πολλαπλά πρόσωπα σε κάθε επαφή, με ειδικούς αυτοματισμούς επικοινωνίας

 

Ειδικά σχεδιασμένες εκτυπώσεις καρτέλας, έτοιμες για κάθε χρήση

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

——————————————————

 

Ενιαίος μοναδικός τηλεφωνικός κατάλογος , διαθέσιμος  από παντού

 

Εσωτερική επικοινωνία με συνεργάτες

 

Διαχείριση workflow

 

Αντικειμενοστραφής ατζέντα με ειδικούς αυτοματισμούς διεκπεραίωσης εργασιών

 

Εκτενές security

Copyright © 2012  - ORBIT Computer Solutions                                                                                                                                               Κεντρική  Σελίδα  -  Αναβαθμίσεις  -  Επικοινωνία

*ΠΡΟΣΟΧΗ! Παρατίθενται μόνο μερικές από τις δυνατότητες του προγράμματος. Ζητήστε μια παρουσίαση στο 210-6755406 για να γνωρίσετε όλες τις δυνατότητες του λογισμικού!


 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ crm, πρόγραμμα για την οργάνωση εκθέσεων μοναδική ευχρηστία του και την πληρότητα των δυνατοτήτων του, το EXPO PLUS Δυνατότητες που βοηθούν και επιταχύνουν την προετοιμασία της έκθεσης, την μαζική επικοινωνία και τις πωλήσεις, ενώνονται σε ένα μοναδικό πρόγραμμα, που οργανώνει όλες τις επαφές, τα έγγραφα  και τη συνεργασία των συντελεστών της εταιρίας. Η διαχείριση εκθέσεων με πρόγραμμα διαχείρισης εκθέσεων και CRM εκθέσεων ή C.R.M.

Η άμεση γνώση Stand Εκθέσεων της τρέχουσας κατάστασης της διαχείρισης εκθέσεων και του status κάθε περιπτέρου,  οι αυτοματισμοί χρεώσεων, πρόγραμμα Expo, το πλήρες ηλεκτρονικό πλάνο έκθεσης, η ευέλικτη και πολλαπλών επιπέδων κατηγοριοποίηση υποψηφίων πελατών, η αυτόματη δημιουργία και διαχείριση εγγράφων, το ομαδοποιημένο πελατολόγιο σε συνδυασμό με την απόλυτη ευχρηστία, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ( ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ) ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ και υπενθύμιση των προθεσμιών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ, που το σύστημα προσφέρει, είναι λίγοι μόνο από τους λόγους για τους οποίους αξίζει να εξετάσετε σοβαρά την ενσωμάτωση του του EXPO PLUS στα εργαλεία της δουλειάς σας και το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

Αυτοματισμοί προσέλκυσης

νέων πελατών

Πλάνο έκθεσης και status εκθετών

Προγραμματισμός - Εκτέλεση Αξιολόγηση - Επιτυχία

Παροχή υγείας με τεχνολογία αιχμής

Παρουσίαση

Φυλλάδιο

E-mail

Αναβάθμιση

210-6755406

Ρωτήστε μας τώρα

210-67.55.406